Lördag Morgon

Hade tänkt unna mig en sovmorgon idag men på nåt vis har nu kroppen ställt om sig till pluggläge och vaknade alldeles av sig själv 7:30 så nu sitter jag i morgonrocken med kaffemuggen i handen. Försöker bestämma om det är bäst att åka buss hela vägen till sthlm imorn för 207 kr eller buss till Örebro och sen tåg för 320 kr. Är ltie bitter för att det itne går nåt direkt tåg som passar in, hade ju tänkt spendera tiden på tåget åt att plugga.. Blir ju så lätt åksjuk på buss så kanske inte är värt att ta det hela vägen för då måste jag ju sitta i fram och se ut hela vägen. Jepp dagens dilemma..

Just nu sitter Saris och skriver tenta, håller tummarna! Önskar att min också var över så man fick gå ut ikväll som alla andra! :)

Näe dags att sätta igång med plugg och städning, får ju finfrämmande senare idag så är ju bra om de kan ta sig förbi flyttlådorna!

Ha en trevlig Lördag

Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

Hoppas din lördag blev bra balnd skolböcker och flyttlådor ^^



Jag är med i en veckansblogg tävling här: http://livetivillavillekulla.blogg.se/2009/august/rosta-pa-veckans-blogg.html och skulle uppskatta om just du röstade på min blogg nr, 2. Som tack så länkar jag alla som röstat om jag vinner tävlingen

2009-08-22 @ 10:29:24
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: M.

Dagens I-landsproblem alltså... det är med bussar och tåg

2009-08-22 @ 15:11:42
URL: http://melizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0