Nytt skolår, ny blogg

Har tenta på söndag, å som ni vet är det inte alltid så roligt att sitta ensam hemma en fredagkväll för att plugga när ingen annan gör det (nästan), Därför kom jag på att jag ska börja blogga igen, sommaruppehållet har gjort mig gott och det kan vara skönt att skriva av sig lite igen om vad som händer här i värmlandsskogarna !

Sitter alltså och pluggar nu, tenta i min sommarkurs i arbetsrätt på söndag. Tentan är i Sthlm och eftersom den är på en söndag och mina kära vänner som bor i sthlm vanligtvis partar hela lördagarna är det ingen idë att åka dit tidigare så de blir ToR på söndag, sammanlagt sju timmar på tåg och fem timmar i tentasal, jiiipiiieee!

Well anywho, dags att krypa till kojs snart i min nya lya så jag orkar upp och plugga imorn innan min kära Mimlög gör comeback i stan igen, äntligen!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0