På väg för att essa tentan

Jepp, sitter på bussen mot huvudstaden för att skriva tentan så det nu blir gjort nån gång och jag kan börja leva igen!
Igår var alla mina fantastiska flickor ute och levde rövare, gick förbi förfesten snabbt för att säga hej eftersom det låg så nära där jag bor (Älskar att bo i stan och ha gångavtånd till allt). Ja det var ju livat värre på deras sida så kände mig lite butter när jag gick hem igen och alla andra gick ut och dansade. Men sånt är livet och nu ska jag banne mig essa tentan :)

Börjar må illa nu för att jag tittar ner på datorn på bussen, hatar det här med att vara åksjuk..

Talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra min fru!

2009-08-24 @ 07:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0