Mest komiska julklappen

Både jag och min mor har länge beundrat en servetthållare som Ann-Sofie har.
Vi har båda länge letat efter något liknande men inte hittat någon.

Så när jag hittade en vacker servetthållare på
Boulevard i Karlstad slog jag såklart till direkt.

Tror ni det blev mycket skratt eller när jag och mamma öppnade våra julklappar och det i mitt paket låg inte bara en servetthållare utan exakt en likadan!



Hon hade köpt sin på en helt annan affär här i Valbo och
valt ut den bland flera alternativ.
Jag valde ju också mellan fyra olika sorter.

Tankeöverföring?


Kommentarer
Postat av: M-lög

HAHAHAHAA!!! och jäklarns vad du stod och valde länge!!! :D

2009-12-27 @ 16:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0