Jag vill resa!

Har drömt hela natten om olika resmål, konstigt det där ibland med vad man drömmer! Kan kanske vara för att jag och Sara igår kände att det är på tiden att ha något  å se fram emot.

Så nu är frågan: Storstad vs. Solsemester? 


Chicago i Januari


New York i April

VS:


Cuba i Februari


Spanien i Juli

Haha, nu när jag satt och leta igenom lite resbilder kom jag ju på att jag faktiskt rest en del under 2009.
Men vaddå, mycket vill ha mer! Ge oss en resa!!

Eller varför inte en favorit:
Sol och Storstad


Washington DC i April


Kommentarer
Postat av: Maria

Men hallå! Vad hände med Åre vecka 5?! Det är väll nått att se fram emot?!

2009-11-02 @ 17:36:57
URL: http://littlebylittle.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja hallå?! Vad hände med England.. Kom i december, handla julklappar.. Miss you my darling

2009-11-03 @ 14:51:45
URL: http://nordkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0