Stalkers

Nyss hemkommen från buggen och känner mig allmänt bitter på att jag alltid lyckas få stalkers när jag dansar. På en buggkurs så byter man tjejer efter varje låt vilket innebär att alla tjejer tar ett steg frma till nästa kille så att alla får dansa med alla. Men det får inte Åsa, för två av de jobbigaste på dansen ser till att hela tiden dansa så att de hamnar framför mig. Å om de inte dansar dit så bokstavligt talat kutar de över golvet för att nå fram precis innan jag hinner rycka tag i en annan kille. Kanske låter som ett lyxproblem för vissa men för mig har det gått så långt att jag tycker det känns lite jobbigt att behöva åka upp till buggen på tisdagar.
Bättre är det på onsdagar, då förekommer inga stalkers!

Så nu ska jag ventilera mina obehag med Sara och Elin framför Desperates!
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Maria

Två?! Who is the other lucky guy?!

2009-11-17 @ 21:07:27
URL: http://littlebylittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0