Äre inte lurt så säg?

När jag jobbade i sälen för nu över fyra år sedan så var det en gång på en fest som det spelades en låt som sedan dess legat kvar på min näthinna. Inte direk lixom hela låten utan just det nynnandet i bakgrunden. Jag har vid ett flertal tillfällen försökt efterlikna denna melodi för att få personer att känna igen och berätta för mig vad låten heter. Aldrig har det lyckats och jag har alltid mötts av oförstående så nu på senare år har jag lämnat ämnet. MEN, så igår helt plötsligt på festen spelades den!! Är det inte otroligt? Fyra år senare och inte hört den en sekund däremellan? Så här har ni den!
(Obs, ni måste lyssna en bit för att komma till bakgrunds bapabapa som följt med mig under så många år..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0