Morgon stund har guld i mun?

Okej är väl inte riktigt morgon nu längre och jag har faktikst varit ute på en långprommis med mamma redan men ändå, än har ju inte klockan slagit förmiddag. Är på dåligt humör idag, är det inte jobbigt när sånt händer ibland? Att man vaknar upp och bara känner sig irriterad. Hoppas jag kan förvandla det dåliga humöret till produktivitet i studierna i stället. Vi får väl se!


Så alla ni med nåt roligt att berätta är välkomna att höra av sig så kanske jag kan få bukt med det här!

Det var ju roliga news jag ville ha, blev precis påmind om att jag glömt att anmäla mig till tentan på fredag å nu äre försent, grattis Åsa! Får väl försöka maila kursadministratören nu och styra.. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0