Nu är det väl ändå skärpning?

För det första har jag fortfarande tärningsvärk från i måndag (vad tusan hände?), för det andra vaknade jag upp med rethosta och en heltäppt näsa imorse (svininfluensa eller bara förkylningen som kommit tillbaka ännu en gång?), för det tredje ligger jag verkligen inte bra till med tentaplugget som det ser ut nu (tentan är imorgon)! Såå, nu har jag fått det ur mig och ska försöka göra slut med den här bitterfittan som bor inom mig. Är det möjligt at man kan få pms ett par dagar senare än man borde?. Men ingen orkar höra på en klagomur hela dagarna, det vet jag själv, å när jag till och med blev mobbad för mitt klagande igår på dansen efter att vi hoppat på fel 3ans buss och fick gå hela vägen från sjukhuset och blev försenade så insåg jag att nu får det vara nog.. Så om ni inte redan slutat läsa så lovar jag att från och med nu ha en mer positiv anda!

Dags att maxa tentaplugget för imorn är det ju tenta!
Känns så skönt att jag nästan redan kan allt :)
Det här kommer gå fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0