Skönhetssömn?

Jag har upptäckt det senaste året att jag är ganska så beroende av den så kallada skönhetssömnen, inte bara det att jag får mörka ringar under ögonen när jag inte sovit. Upptäckte idag att jag småäter precis hela tiden när jag är trött för att hålla mig igång, plus att jag idag ätit pommes som jag aldrig brukar göra för att jag får ont i magen. När jag väl iaf var och träna för att försöka "gottgöra svullandet" så var det nytt aerobicsprogram och jag händge inte med alls så blev båda förbannad och bitter för att jag inte gav tillräckligt!

Såatte ikväll blir det en tidig kväll så jag kan vara en bra, hälsosam och vacker människa imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0