Jobb intro

Idag har jag vart på jobbintro och det var otroligt skoj. Så härligt det känns att tycka att ett jobb är skoj :) Så nu läser jag inte bara en otroligt givande kurs utan jag har också ett jobb som är skoj, kan nog leda till en bra höst det här :)

Igår var några av de bästaste flickorna här och vi mös i soffan men massa onyttigheter, underbart! Men på måndag inhandlas gymkortet! Därför är det bäst att unna sig lite denna vecka :) Man e ju alltid bra på sånt!  

Å ikväll är det final i So you think you can dance, mitt absoluta favoritprogram. tyvärr vet jag redan vem som vinner men vad gör det, de är så jäkla grymma att det är helt sjukt!

Näeppe, dags för middag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Babe! Härligt att du trivs på jobbet! Alltid skönt att inte behöva oroa sig för det! Var själv o kollade in min praktikplats idag, åh herregud vad jag önskar att jag inte skrivit "fluent english" i ansökan för gud vad snabbt de snackar! Men tror jag kommer klara det efter någon vecka! Kommer hem o toksnackar sedan ;) När kommer damen hit då? Vore ju apskoj om vi kunde skrämma livet ur nottingham by night ;) Puss på dej my love..

2009-09-04 @ 16:47:56
URL: http://nordkvinna.blogg.se/
Postat av: Anna-finne

såg so you think you can dance finalen först idag..Det bästa programmet ever!! De är huuuur duktiga som helst ju! Tråkiga är att min favorit blir ALLTID tvåa..Brandon har ju faktist ägt hela säsongen :) Janine är ju också duktig, men Brandon är grymmast..hihi...ses snart gums! Pöss

2009-09-05 @ 18:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0