Tingelingelingetåget går...

Nån mer än jag som har en kaffebryggare som sprakar och smäller varje gång jag kokar kaffe? Blir nästan lite nervös... Så kaffe intas, en välbehövlig dusch är på g och jag ska förhoppningsvis bli människa till eftermiddagen.. Är så otroligt osugen på att göra nåt idag men man känner sig nästan tvungen. Maria har ju fest dessutom, de får man inte missa, hoppas bara hon hinner sluta vara grön i ansiktet till dess ;)

Hittade denna på youtube, har vart vår partyhöjare de senaste festerna, dock i en liten annan form, men i vilket fall får den mig att småle och kanske, ptja, bli lite pepp ändå!



Å nu kan vi en gång för alla klargöra att det heter Tingelingelinge tåget och inte Plingelingelinge tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0