Mmmm...

Klippa håret ska jag göra i morn, välbehövligt som Sara berättade för mig idag, haha uppskattar när mina vänner är raka :) Sen ska det tränas och åkas en tur till ikea, bäst man proppar sin lediga dag med så mycket aktiviteter som möjligt! Ogillar dock att ta bussen till ikea, saknar verkligen min lilla bil!

Hade en fantastiskt trevlig fika med Anna idag, många goda skratt blev det, vi ses inte ofta på tu man hand men när vi väl gör det är det alltid roligt :)

Nu är frågan om jag ska åka hem en sväng i helgen eftersom min bror som jag itne ser så ofta kommer hem i helgen med eller om jag ska stanna och festa med tjejerna.. Är ju lite less på det här med fest nu, eller?

Annars har jag bara en sak att säga, hoppa inte över middag två dar i rad oh ät popcorn i stället, ingen bra kombo! Saknar dock caramelpopcorn från Canada... De sockret visste vart det satt det...
 



Bilden kanske inte ser så lockande ut men det var gudomligt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

aha.. karamell popcorn, minns det som igår.. mums, åt det hi massor när jag var i USA! Nu e det dags för ännu en dags jobb. puss puss

2009-09-10 @ 08:46:44
URL: http://nordkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0