Update from Espana

Hittills har jag ingenting att klaga på. Solen skiner, detär 25-30 grader mitt på dagen. Vi var på marknad imorse och jag har shoppat inte bara en, utan två nya handväskor, en halsduk, en ring och ett par tygskor. Tyvärr funkar det inte att föra över bilder till den här datorn men ska visa när jag kommer hem!

Imorn ska det tydligen bli mulet så då ska vi bege oss ut på en shoppingtur. IKEA Murcia kommer det bland annat bli. Så man inte saknar Sverige för mycket den enda veckan man är borta!

Nu är det dags för yatzyturnering, livet med familjen är minsann inte överdrivet ansträngande. Men om man tappar upp sig att glas sangria kanske det ökar tempot lite :)

Later folkens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0