- Jo det var så att jag får några veckor sedan hade lite bråttom och råkade färga mitt hår orange-gult..

- Har insett nu att det var väldgit dumt att färga håret på mig själv..  Så snälla du säg att du har någon tid ledig nästa vecka så jag kan få det blont igen?

Två och en halv timme senare och 1350 kr fattigare var det kirrat!

Och jag vet att många av er inte sett mig på länge men håret var fruktansvärt. Att jag ens klarat att gå med det om veckorna är otroligt! Men den snälla frisören tog avfärgning på det och gjorde lite nya slingor så nu är jag som en ny människa! Bildbevis kommer imorn! Dock var det inte helt utan en del kommentarer från min frisör:

- Ta inte illa upp att jag säger det men sånt här gult hår ser verkligen billigt ut!

- Lova mig att du aldrig, aldrig färgar håret själv igen!
(Jag lovade detta)

- Se så fint det blir, ta inte det här på fel sätt men du ser ut som en sån playboytjej nu med de blonda håret! (Detta var ju meningen som en komplimang då visserligen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0