Fredag den 13:e!

Har knappt reflekterat över att det är den dagen idag. Allt har lixom gått lite som på räls i vilket fall. Ja det var körigt på jobbet och ja där var byggarbetare som i princip borra i huvet på mig så man fick skrika till kunderna men jag har lixom hållt lugnet och inte alls blivit stressad ändå. Eller är det för att jag egentligen jobbar bäst under press? Har inte tänkt på det innan men de andra dagarna när det vart lugnt på jobbet har jag vart hur trött som helst! Elller så har det berott på dålig sömn? Inatt sov jag ju bra.

Aja, hur som helst! Det jag vill säga är att fredag den 13:e inte drabbat mig. Men tydligen har otursdagen drappat min mor som alltid var lite gruvig inför just denna dag. Hennes bilnycklar är borta. Och verkligen spårlöst försvunna. Pappa fick åka till hennes jobb med extranyckel så hon tog sig hem. Men om nån snott nycklarna borde de snott bilen också! Jag hoppas nycklarna kommer fram på måndag den 16e i stället!

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja äntligen känner jag mej bättre... hade sådär jobbigt halsont i typ en vecka men det blev inte så mycket mer än så..

Klart vi måste festa snart! Jag flyttar ju tyvärr till arvika om 2 veckor men det är bar 45 minuter med tåg till karlstad så då kan jag lätt komma och festa med er =)

Allt bra med dej annars? Händer i höst?

Kram

2010-08-13 @ 22:49:22
URL: http://sofiapetterssons.blogg.se/
Postat av: Hanna

update pleeeeease!! Miss u <3

2010-08-31 @ 19:12:25
URL: http://nordkvinnan.blogg.se/
Postat av: depp

gud va länge det va fredagen den 13 då!! :(

2010-09-04 @ 09:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0