Har ni gjort ITP-val?

Det får bli såhär, bloggen kommer vara lite knackig framöver. Ibland har jag massor att berätta och ibland ingenting. Och ibland så mycket att jag inte ens har tid att sitta vid datorn. Så är det ofta nuförtiden. Men ikväll har jag tid. Jag har hemmakväll med mig själv som sällskap och det är riktigt skönt! Har tränat lite, skvallrat lite och tryckt i mig nyttig mat. Jag har räknat ut min CSN-skuld, funderat på ITP-valet och betalat räkningar för nästa månad. Jorå, ekonomistudierna har visst satt sina spår någonstans. Får man en slant över betalar man först skulderna, sedan lever man! (Eller hur var det nu?)

Jag minns knappt vad jag gjort sedan sist jag skrev eftersom det var så förfärligt längesedan! Men jag kan säga er en sak, den där förkylningen jag fick släppte inte alls så fort som jag hoppades på utan blev snarare värre och golvade mig totalt. Men nu är jag pigg och allert igen och var på inte bara en, utan två dater i helgen!

Först var det middag och vin. Massor av vin blev det, mojito och skumpa likaså. Vilket resulterad i att det promt skulle klappas på katten (läs igelkotten) som försökte gömma sig i gräset längs vägkanten..




Nästa date var betydligt lugnare. Klassisk bio med popcorn och läsk. Jag åt upp hela mina bytta popcorn själv. Så allt var som det brukar med andra ord och filmen vi såg, Inception, var riktigt bra den med!

Men nu har jag fått alldels nog av testosteron och längtar enormt efter alla mina tjejor!
GIRLS NIGHT OUT, är vad jag behöver så ta era söta små rumpor till Karlstad bums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0