Torsdag!

Jesus vart tar veckorna vägen? Tycker de går från måndag till fredag och så måndag igen hela tiden! Är det bara måndag och fredag nuförtiden?

Låång dag på jobbet idag, vi stänger inte förrän sex vilket betyder att jag är hemma sju. Jag som vill hem och pussa på baby som åker till Rom imorn. Han ska dit och tävla i Lindy. Önskar jag kunde följa med och vara den allra bästa supporten men jag får vara hemma istället och gå på julbord imorn med jobbet. Duger ju det med men går inte att jämföra med Rom. Får spara mina peningar så jag kan följa med på precis alla utlandstävlingar i vår istället. För fler tävlingar, det räknar jag med att det blir!

Så vad gör man då på jobbet för att fördriva tiden mellan kunderna en sådan här långdag?

1. Kikar julklappar på nätet.
2. Kikar på saker jag själv vill ha på nätet.
3. Inser att de alla är ganska dyra så får nog köpa dem till mig själv.
4. Sladdrar på fb.
5. Dricker kaffe
6. Städar skrivbordet
7. Sms-chattar med bf
8. Diskuterar med en kollega vad sjutton man ska ha på sig på julbordet
9. Återgår till arbetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0