Buggminen, ett måste för en lyckad lördagkväll!

Ser på So you think you can dance, chockerande va? Skulle skype:a med min Maria som befinner sig i London men tror vi måste ha gått förbi varann på något sätt. Känns som vi har massor av skvaller att ta igen så jag hoppas på nytt försök imorgon! Det är onsdag idag, ondsag är mitt i veckan vilket betyder att det är torsdag imorgon vilket betyder att det nästan är helg. Snacka om att leva för helgerna!

Men den här veckan har ändå vart ganska så bra! Imorse till exempel fick jag äta frukost på balkongen i sällskap av kära Mimmi innan jobbet. Guldkant i vardagen :) Och igår regnade och åskade det. Tycker verkligen om när det regnar när jag jobbar. Elakt jag vet, men det är lixom härligt att få komma hem trött och sliten utan att känna press på sig att ta sig ut i det fina vädret. På helgerna däremot. Då ska det vara sol! 

Och det var det i lördags då årets första dopp i Svenskt vatten genomfördes. Det var kallt men det var inte outhärdligt! Sedan spenderades också kvällen med flera favoriter vilket givetvis gör det till en toppenhelg!

Jag fick några bilder av Sara från helgen. De är ytterst underhållande men jag måste konstatera att dansarna i So you think you can dance inte har lärt sig den rätta minen än. Buggminen. Det har vi däremot, såhär ser den ut:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0