Halsont, huvudont och nästäppa, välkommen måndag!

Jorå, ligger nedbäddad i soffan under ett täcke med två tröjor på mig och huttrar ändå. Nog för att sommarvärmen är borta men så kallt är det väl ändå inte än? Det här är verkligen inget jag har tid med! Kan inte vara borta från jobbet för vi är redan så lite personal denna vecka men ännu mera har jag faktiskt inte alls lust att vara sjuk den där veckn när det äntligen händer massa roligheter igen! (Nu låter dte som jag har det hur långsamt som helst men hade det skoj i torsdags när jag var ute på Korri med Linda, är bara helgen som vart lite långsam i det dåliga vädret)

Men nu ligger jag alltså här, med halsmandlar stora som pingisbollar. Mitt i Juli. Är lixom något fel med det! Men jag gör mitt bästa, har precis ätit en tallrik nyponsoppa med glass. Riktigt smarrigt och rikt på c-vitaminer!

Så imorgon ska jag vara uppe och studsa och gå till jobbet som ny. Och på onsdag ska jag iväg på dansfestival hela kvällen lång. Ja DET ska jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 11:27:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Hanna

update pleeeeease....

2010-08-05 @ 08:23:55
URL: http://nordkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0