Midsommar!

I år beslutade jag mig för att skippa allt ståhej runt midsommar och åka hem till Valbo! Får ju inte en endaste vecka ledigt i sommar så att ha en tre dagar lång helg var lyx och tillräcklig lång tid för att vilja spendera ett par timmar på tåget för att komma hem! 

Och midsommarafton var precis så som den ska vara. 
Först så regnade det!

 


Och sedan sken solen!




Och sådär höll det på hela dagen! Aldrig någon längre skur än fem minuter!

Höjdpunkten blev på kvällningen när pappas ungdomsvän Håkan som numera bor i Kina berättade historier från deras ungdom. Är så otroligt roligt att höra att de var inte så olik oss alls när de var ung och jag kan riktigt se framför mig hur de var dansens casanovor!
(Tills de mötte mamma och Ingrid då förstås, vilket de fick påpeka till alla historier som drogs, för säkerhets skull lixomså det inte blev några sura miner)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0