Vi börjar med igår!

Min kära vän Hanna bor här i Karlstad men vi ses alldels för sällan! Igår fick jag i vilket fall för mig att spontant höra om hon var i stan (Hon har jobbat borta under en längre tid i veckorna) och om hon var sugen att gå en prommis. Hon ringde upp och frågade spontant om jag inte ville följa med ut och äta middag om en kvart. Det ville jag! Så det gjorde vi, plus att hennes andra hälft Johan (som heter Bellan) fyllde gammal gubbe så vi firade honom lite extra! Mycket trevlig kväll!





Själv blev jag inte speciellt fager på bild men bjuder på den eftersom ni inte sett mig på länge! Dags att ta tag i håret kom jag fram till när jag såg den! Har tydligen förfallit på alla plan senaste veckorna. Skyller på jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0