För många avsked!

Det är så många avsked iår, jag menar det är redan juni och halva 2010 har gått och jag har vart tvungen att säga hejdå till flera personer jag tycker om av olika anledningar. Idag for Mimmi. Inte så att hon ska till andra sidan jorden men ändå. Hon flyttar till Stockholm gör hon. Och det är ju inte hejdå så värst för vi ses ju snart igen men ändå visar det ytterligare en gång att vår studietid i Karlstad är förbi.
Vemod är nog det rätta ordet.

Som avslut, (som inte är ett avslut) åt vi hambörjare på min balkong igår :)





Kommentarer
Postat av: Malin (Sälen)

Saknar er brudar <3

2010-06-06 @ 20:29:50
URL: http://saltyspecialeyes.blogg.se/
Postat av: Mimmi

De här tre åren har gått galet fort och nu är jag visst en storstadstjej igen! :) Jag gillar de, desto roligare å ta spontan tripps till kallestan! :D Men, såklart Lögen... kommer sakna dig, pastan, din soffa och min vapendragare :( Kom snart hit, fotöljen står bäddad och redo! <3 Puss på dig Malin! :)

2010-06-09 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0