Cher- Strong enough, Ace of base- Cruel summer; osv.

För typ två år sedan matade jag radiomusik ganska flitigt i och med att jag då lyxigt körde runt i pungen(läs: min bil (ja den hette så, rest in peace)). Idag sitter jag i skolan med radiomusik som mitt enda sälskap då det tycks vara omöjligt för mig att hitta mina hörlurar och även köpa nya så jag kan ha spotify som sällskap i stället. Jag får därför lyssna på radio på min mobil eftersom de hörlurarna hittade jag häromdagen men de passar bara till mobilen. Hur som helst, insåg precis att det är exakt samma musik som spelas idag som det gjordes för två år sedan. Ja jag vet att det beror på att jag inte poppar p3 men de snackas så mycket där så då får jag svårt att koncentrera mig.

Klarar inte helt att bestämma mig för om det är bra att tiden står stilla eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0