I'm in trouble!

Men tydligen gillar vi ju att ställa till det för oss själva?

Just nu är jag min fars dotter så mycket man kan bli tror jag. Håller på att möblera om min lägenhet. Pappa har det som hobby att varje gång man kommer hem till Västbyggevägen så är det något som är annorlunda. Och vad håller jag nu själv på med mitt i vetskapen att familjen kommer på besök på torsdag? Jo jag möblerar om.

Som att det ens var möjligt att ändra något på mina 38 kvadrat men tydligen tycker jag det är absolut livsviktigt att i uppsatsstressen dra ut alla mina möbler mitt på golvet för att lista ut hur jag ska kunna göra åtminstone en liten förändring. Och ingen kommer förmodligen ens märka det. Förutom pappa då. Och sedan kommer det ta cirka 10 minuter innan han börja stuva om något annat i lägenheten.
För det är sådana vi är, pappa och jag <3

Men det är ju inte därför jag är in trouble, tusan också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0