Tema BLÅ

Jag vet att inte alla ni som läser här känner den underbara fantastiska kvinnan Sandra men jag vill bara poängtera att det är oftast henne jag stjäl alla fina bilder från de hyss vi hittar på eftersom jag är så enormt dålig och inte själv har lagat min kamera än. Å de få bilder jag lyckas ta med mobilen brukar vara de ordningsamma och inte de roliga. Så här händer det ännu en gång att jag lånar några fina från min födelsedagsfest i lördags. Vill ni ha hela utkastet får ni kika in hos Sandra!




Kommentarer
Postat av: sandrah

NAAAW! Snällaste du! Massor med kramar från mig i Götet! Nästa gång får du fasen följa med! Vill minnas att jag fyllemessade dig i natt också! Du är min nya kärlek med andra ord! haha :P Ha det supergött med familjen nu! KRAMS

2010-05-13 @ 17:23:24
URL: http://sandrahitsallaboutme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0