From the office!

Sitter på kontoret och är en lite sämre arbetare då jag ju sitter och skriver på bloggen. Destobättre är jag ju redan färdig med alla min sysslor som ska göras innan vi slår upp portarna för kunderna så har inte speciellt dåligt samvete!

Snön vräker ner här utanför så frågan är hur många kunder som ens vågar sig hit idag! Jag jobbar nämligen just nu på ett ltiet kontor en bit utanför Karlstad. Vilket gör att visa dagar är enormt luuugna! En person som jag som helst jobbar udner press, även om jag klagar då också, har mer eller mindre börjat klättra på väggarna!

Men nu fråga min kollega om vi inte ska ta en morgonfika, å det vill jag ju såklart. Har ju bara druckit en kopp kaffe hittills idag! Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0