Jag vet att vissa av er tänker "men SUCK!", kan hon skriva om något annat!

Men det första inlägget för att sammanfatta de senaste tre månaderna är att jag har fått mig en man, en man som låter mig få båda ovansidorna på frökusarna till frukost bara för att jag tycker de är godast. En man som skruvar ihop möbler och öppnar dörren i bar överkropp när jag kommer hem från jobbet. En man som lämnar lite varm mat på spisen utifall jag är hungrig när jag kommer hem från träning. En man som låter mig få ha utbrott varje morgon när jag "INTE vet vad jag ska ha på mig!!" utan att höja på ögonbrynen(mer än att han byter rum kanske). En man, som säger han saknar mig, om jag så bara varit borta en timma...

Det är min man det, och han är orsaken till att jag fått mindre tid till att blogga! :)





Inte kan jag hantera en Mac heller så ni får leva med att bilden är sne!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Love It! Så glad för er skull! Och så glad för att du har börjat blogga igen. Saknar dig min älskling! När är du hemma i jul?

PUSSIS

2010-11-10 @ 08:13:13
URL: http://joforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0