Kisstanten

Jag vet att jag är hemsk som har gett henne det öknamnet. Men det är en dam som kommer in ungefäär en gång i veckan som luktar så fränt av urin att jag måste göra allt jag kan för att hålla andan medan jag servar henne. Nog för att jag ofta möter människor som luktar sprit, kiss och diverse men det här är verkligen något helt unikt. Tyvärr dröjer sig doften kvar i lokalen i över en kvart efter att hon lämnat lokalen också. Och det är inte så att hon är hemlös eller så för då skulle jag inte säga något. Utan tvärtom brukar hon ha en gubbe med sig som hjälper henne. Så då undrar man ju inte vad det är som gör att ingen reagerar och hjälper tanten!

Så där är den, dagens spännande uppdatering från jobbet! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0