Offline

Jag har stängt av för ett tag. Försökt vara ledig och inte bry mig så mycket om omvärlden. Och det har faktiskt fungerat! Var verkligen längesedan jag kände mig så utvilad och nöjd med livet. Kär som aldrig förr, peppad att komma igång med träning och laddad för att planera min karriär och får ordning på vår nya lägenhet. Lägenheten som vi förövrigt spenderar ungefär varenda lediga tid i. Undrar minst 100 gånger om dagen vad sjutton vi gett oss in på, renoveringsbehovet ser ut att bara öka och öka ju mer vi grejar!  Men jag är samtidigt helt övertygad om att vi kommer få det hur fint som helst. Kanske inte på en gång bara som jag först lite oerfaret hoppats!


Här kommer lite bilder från spektaklet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0