Är det typiskt 80:talister?

Jag vill redan vidare. Trodde att jag skulle tycka det var skönt med trygghet och lite stabilitet men det börjar redan krypa i mig. Jag vill mera och jag vill inte fastna. Är det typiskt vår generation? Vi nöjer oss inte med den vardag våra föräldrar haft, samma jobb i 20 år dag ut och dag in. Jag har haft samma jobb nu i fyra månader och känner redan att det börjar bli lite stressigt. Är det det här jag vill? Hur tar jag mig vidare? Vart hittar jag drömjobbet?

Jag hoppas att eftermiddagens utbildning ska ge mig lite kött på benen och känna riktningen igen!


Kommentarer
Postat av: Maria

ahhh! jag känner precis likadant! och jag är fast här till i november!!

2011-01-18 @ 19:39:21
URL: http://littlebylittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0