Dans är kärlek!

Igår startade vårterminens Lindykurs. För mig betyder det otroligt mycket kärlek. För hade jag inte bestämt mig där för ett år sedan att prova på något nytt hade jag aldrig träffat honom. Han som jag aldrig någonsin vill var utan igen!

Så igår stod jag där och fnissade generat för mig själv när jag spanade in kursledaren och sen kom på att "ja, jag får faktiskt följa med den här underbara killen hem, för han är min, bara min". Sneglade lite på övriga kursdeltagare och tänkte "Suckers, ni har inte en chans!".

Tänk så mycket som kan hända på ett år! Om jag vetat där och då för ett år sedan vad en lindykurs skulle innebära för mig hade jag nog redan då stått och flinat för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0