Jag är ju en levande gps!

Jag är som min far, kör sällan fel och hittar även där jag aldrig vart förut. Men inte igår. 
Igår skulle jag på möte på en annan liten ort här i Värmland direkt efter att jag slutat på den lilla ort jag jobbar på nu. Jag fick beskrivet för mig en genväg som var kurvig och halkig men som skulle leda mig snabbast fram istället för att köra runt på de stora vägarna.

Nöjd som få hittade jag snabbt den avfarten jag skulle ta. Jag poppade radion på högsta volym och koncentrerade mig på att hålla mig kvar på den kurviga hala vägen. Och rätt som det är kommer jag inte alls fram till målet utan kommer fram i en annan ort åt helt fel håll. Vad f-n hände??

Därifrån kunde jag iallafall lokalisera mig ut på motorvägen och köra den stora omvägen så jag kom fram en hel minut innan mötet började.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0