Som alla andra...

Sitter jag och ser tillbaka på året som gått och gör upp planer för det kommande!
Visst är det inte fantastiskt underhållande att läsa sina gamla inlägg från ett år tidigare?
Det första jag kunde konstatera var vilken aktiv och duktig bloggare jag var då, vilket måste innebära att jag fått helt andra prioriteringar sedan dess. Inte det att jag inte har tid att skriva, jag har ofta tid att skriva från jobbet. Men jag saknar lixom att inte kunna lägga upp bilder härifrån!

Lösning: Köpa Iphone och börja mobilblogga?




För ett år sedan ville jag inleda året med massa träning,
men stoppades av en lätt förkylning.
Likaså är det nu.

Dessutom har min älskade sambo gjort en grej som gör att jag lär puscha mig själv lite.
Desto större motivation får man då till att kicka igång träningen igen!
Ibland behöver man en spark i baken och lite hjälp på traven.
Jag gillar att min älskling sparkar mig i baken! Vi är lixom ett lag.
Däremot hindrade det mig inte från att ligga sömnlös hela natten av nervositet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0