Tomorrow is D-day!

Förlåt att det varit lite klent med uppdaterande här men jag har haft fullt upp! Hela veckan har bestått av träning direkt efter jobbet och när jag sedan vid niosnåret kommer hem proppar jag i mig sen middag för att sedan somna på soffa. Men nu är vi snart där, för imorgon är det D-day och danstävling! Låt oss hoppas att träningen hunnit ge lite resultat när det är dags för mig att efter fem år återigen stå på tävlingsgolvet. Tur att jag har en stadig parter att hålla mig i när knäna ger vika..

Näe nu lär jag jobba på lite innan jag blir alldeles för nervös över att prata om det här! Bara en liten detalj som saknas också.. I eftermiddag blir det sistaminutenshopping av tävlingskläder! Önska mig lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

You rock girl <3

2011-01-29 @ 00:35:08
URL: http://nord-kvinna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0