Trött morgon!

Imorse var jag lite sen till jobbet, bara för att upptäcka att jag var helt ensam på kontoret en halvtimme när jag kom fram. Känner ni då, vad skönt med lite lugnt och ro på kontoret (visserligen), eller tänker ni som jag "fan jag hade kunnat sova en halvtimme till utan att någon märkt det!".

Just nu saknar jag den här puman! Vi brukar inleda våra ensamma mornar på jobbet med att snacka skit över nätet från varsitt håll i landet. Likaså idag med en kopp kaffe i handen. Häromdagen när jag skulle förklara att jag var snorig råka jag snubbla lite på tangenterna, "Jag är fortfarande lite snorrig men annars är det bra". Så ni förstår, det lixom förgyller dagen lite när man får prata av sig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hotta bruuudar!

2011-01-11 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0