Full fart mot helgen!

Jag bara känner att det kommer bli en fantastisk helg. Det har vart alldeles för mycket jobb och andra saker att tänka på en tid för oss alla. Men i helgen, dååå, ja då är flera av gänget samlade i Karlstad och det vankas (förhoppningsvis) sol och bad och festligheter. Att jag redan idag onsdag knappt kan sitta still på kontorsstolen signalerar risk för övertaggning. Imorn kommer Sandris till stan och det kommer vara svårt för mig att låta bli att gå ut men då jag jobbar på fredag har jag nog dessvärre inget val. (Kanske man kan sjukanmäla sig? Jag menar vi är ju ändå så sjukt överbemannade på kontoret såhär på sommaren..)

Finns dock ett antal personer som jag saknar och som jag också önskar kunde vara med i helgen. Så får någon ryck och vill köra en spontantare så finns det soffplats ledig hos oss! (Maria, Linda, tittar lite extra på er nu!;))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0