Jag har så ont i fötterna!!

Ja det skulle nog kunna summera helgen bäst. Efter en helgag med shopping och sen en kväll i klackar varav vi väljer att promerna hem barfota längs Göteborgs gator så är de minst sagt svullna, ömma och skitiga. Trots att jag försökt duscha dem tre gånger nu. Men det var det värt! För trots att vi tydligen är lite "gamla" och kräsna numera så måste jag säga att we still got it! Tack Sandra för en supermysig helg!

Lyckades fånga väldigt få bilder denna kväll men bjuder er på vad som blev!





Ni ska veta att det inte är lätt att åstadkomma den odödliga "jag sitter på toan och är fabilous"posen på begäran. Men för vissa infinner den sig helt naturligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0