Ska försöka sammanfatta!

Senaste två veckorna har allt gått i 190 känns det som. Jag har vart på utbildning i Stockholm där jag lärde mig krediter som aldrig förr. Sen var jag hemma en dag för sedan spendera helgen i Gävle. Väl i Gävle var jag utomordentlig effektiv och hann med att shoppa, umgås med syskonbarn, kramas med mamma och pappa samt gå på fest på en och samma dag. Denna vecka har jag jobbat sent och igår när vi skulle ha en kundträff som jag har vart ansvarig för och anordnat så gick strömmen. Och den var inte bara av i en kvart utan i fyra timmar så föreläsaren fick hålla till godo i skenet av tända ljus och utan powerpoint. Efter att man lite lätt stressa upp sig så var det bara att inse fakta och tända ljus och göra det bästa av situationen. Trots allt så blev kvällen väldigt lyckad och kunderna var nöjda!
Imorn ska jag återigen åka till Sthlm för en informationsdag över traineeprogrammet. Ska bli mycket spännande men innan dess måste jag förbereda en presentation om mig själv och vart jag ser mig själv om tre år.
Efter torsdag kommer fredag och då ska vi ha jobbfest som börjar med att vi ska få curla. Ska bli väldigt roligt men mest av allt längtar jag nog till lördag då jag får vara alldeles ensam med min darling och bara ta det lugnt! Har knappt sett honom på två veckor eftersom även han haft fullspäckat schema. Kanske ska slå på stort och bjuda ut honom på date...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0