Jag har det så bra!

Efter att fått en boost av mina fina vänner i helgen känner jag mig ganska nöjd med tillvaron! Visst jag stressar som ett bi om dagarna mellan jobb, kurser och träningar och har lite sömnsvårigheter på nätterna men å andra sidan vet jag ju att jag trivs bättre när jag har mycket att göra än att dagarna aldrig tycks ta slut.

Så i helgen var jag alltså i Oslo och hade en helt fantastig dag och kväll. Först massa shopping (där vi för övrigt fick en utskällning av en manlig expedit på Zara för att vi hoppa in i ett provrum på herravdelningen, vad annars ska man göra när det är låång kö till damernas och ingen kö till herrarnas? Kund som kund tänkte man väl men icke, dessutom var det ingen som sa till oss när vi gick in utan först när jag skulle hämta en annan storlek till Elin och blev stoppad då han tyckte att hon borde klä på sig alla kläder igen för att byta provrum till damernas.) Haha blev en lång parantes det där, så ni förstår ju hur upprörd jag blev!

Efter shopping spenderade jag och Elin två timmar i soffan med att proppa i oss popcorn och bara snacka skit. Helt underbart att få lite girltalk! Sen gjorde vi oss vackra och begav oss till Lisa som hade inflyttningsfest. Ni ser själva hur vackra vi faktiskt blev!





Natten slutade såklart inte där utan vi fortsatte till nån klubb som vi tror hette Wu, då vi aldrig lyckades hitta något namn på ingången är vi fortfrandei tne ritkgit säkra på att det var där vi var. Väl inne dansade vi, och dansade och dansade. Och vi dansade som om ingen såg på, helt underbart!!

Kvällen avslutades med att jag somnade med kläder och smink på i Elin soffa. Bra kväll med andra ord!
Nu längtar vi efter Londonresan som är bokad och klar!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0