Första rummet färdigt!!

Jag är ledsen men min värld består just nu av renovering, renovering ovh renovering. Jag har blivit kass på att svara på sms, bli inte förvånad om jag inte ringer upp på flera timmar, jag står nämligen i snickarbrallor och grejar varje ledig sekund, täckt av målarfärg och damm så att jg inte kan ha telefonen med. Men så roligt det är när man äntligen ser resultat! Och så stolt man är när man gjort precis allting sjäv!! Vi är tapetseringproffs nu jag och darling. Tänkte i helgen att vi har ju baske mig inte tid att vänta tills nån lär oss så vi testade att göra själva utan utbildning. Pang bom så blev rummet färdigt!

Vi valde dock att starta med gästrummet som övningsrum så vi inte fördärva nåt annat rum det första vi gjorde. Såhär blev det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0