Ingen bra student!

Visst det var två år sedan nu jag tog "studenten" från universitetet men inte trodde jag det skulle gå så fort att bli en latmask! Som jag nämnt händer det mycket just nu och för ungefär en vecka sen blev det bestämt att jag ska iväg på Swedsec-kurs. (För er som inte är finansnördar kan jag berätta att det är en licensiering man tar för att få hålla kvalificerad rådgivning inom sparande.) Hur som helst är den ganska tung och innan första kurstillfället som är redan på måndag ska jag ha gjort lite förstudier på ca 30 timmar. Jag har gjort tre. Ändå ligger jag på soffan framför tvn och får inte tummen ur. Funderar till och med på att storstäda...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0