Tillbaka i Stockholm igen!

Om ni tycker jag har rest lite väl mycket senaste tiden så stämmer det. Jag är mer borta än hemma. Men snart lugnar det förhoppningsvis ner sig för allt jag vill göra nu är att krypa ner i soffan för en vanlig hemmakväll med min älskling.
Menmen denna gång blir det bara en tvådagarsvisit i huvudstaden. Är rätt fint här ju faktiskt! Kanske borde lämna värmlandskogarna och satsa på karriären? Tål att funderas på!

Har iaf precis krupit ner i det underbart sköna sängarna hos Sheraton, hoppas kunna hålla mig vaken hela Sverigematchen.. Men det zzz kan bli zzz svårt...


Kommentarer
Postat av: sandrah

Åsis! All klättring på karriärstegen bör endast ske i den mer göteborgska riktiningen tack! Saknar dig massor! <3

2012-06-13 @ 19:31:27
URL: http://sandrahitsallaboutme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0