TGI Friday!

Håller på med spännande grejer på jobbet. När jag hade den djupaste svackan i onsdags så mindes jag vad en föreläsare om sådant där "älska livet babbel" sa. Du kan aldrig förändra andra. Du kan bara förändra dig själv och vad du tänker om andra. Det är ju sådant man naturligtvis vet, men som man ibland behöver bli påmind om när man tycker alla runt omkring sig är konstiga och idioter. De kommer inte sluta vara idioter för att du tycker de borde sluta vara det, utan bara du själv kan sluta gå omkring och irritera dig på dem. Mer flummiog än så tänker jag inte bli för idag!
Men iaf så istället för att irritera mig på hur pissigt allt var bestämde jag mig för att börja utveckla en idé. En idé jag ska presentera för chefen på måndag! Wish me luck!

Å inte nog med det, det är fredag och den årliga glöggfesten hemma hos Hanna och Johan stundar! (Hoppas tomten kommer!) Och min darling är inte bortrest i helgen utan jag får ha honom helt för mig själv! Vilken härlig helg det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej min snygg Åsa!

Saknar dej.. Önskar du var hemma så jag kunde surra med någon om mina "världsliga" problem.



Pussss

2010-12-14 @ 14:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0