Söndagsångesten börjar krypa sig på..

Och nej, inte alls den vanliga ångesten man kan haft efter en blöt utekväll på lördagen. Utan söndagsångest för att det imorgon är måndag igen och man måsta börja jobba. 

Jag har haft en underbar helg. Lugn, avkopplande och väldigt mysig. Helt utan alkohol, tänka sig, börjar jag bli vuxen på riktigt? Tror dock jag var i stort behov av avkoppling då jag under fredag natt sov hela 15 timmar.

Helgens höjdpunkt var faktiskt idag då söndagen inte alls ägnades åt att bearbeta en bakfylla utan istället spenderades på en ö ute i Vänern med min alldeles egna badpojke!




Går tydligen alldels utmärkt att köra båten med foten också så man kan få vinden i håret genom takluckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0