Nu är det fredag igen!

Efter en ganska så tung vecka (läs bedrövlig) känns det som att fredagsmorgonen börjat i betydligt bättre ljus. Först fick man kramas en hel halvtimme längre på morgonen vilken numera känns som en otrolig lyx. Sedan kommer man på jobbet och Flamingokvintetten gästspelar i nyhetsmorgon så jag räknar pengar och trallar till dansbandsmusik innan öppning. Ett kort samtal med Malin Mallan Engblom hanns med också med planerande inför nästa helg då hon för första gången gästspelar Karlstad! Inte nog med det, vi själva har inte heller setts på nästan ett och ett halvt år! Skandal!! Det är inte bara Malin som kommer till Karlstad denna magiska helg utan flera andra av mina favoritstjärnor kommer också vara på plats så succén är ett faktum!

Så nu är det bara några timmars jobb kvar innan helg och jag känner mig på rätt gott humör! Skak anske gå in pch boka en resa till Spanien också för att krydda dagen lite extra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0