Vi koste oss i helgen!

Men den enda bilden jag lyckades ta var när vi kom till hotellet. Så jag väntar med spänning tills någon annan lägger ut bilder från kvällens festligheter så jag kan sno dem :)

Helgen började iaf med en tågfärd ner till Göteborg där vi blev bjudna på lunch hos Maria och Roy! De hade en så otroligt fin lägenhet att jag nästan börja ångra att vi köpte ett renoveringsobjekt istället för en nybyggd lägenhet...

Sedan fortsatte färden till stan där vi skulle gå på systemet innan de stängde kl 15.. Bi kom dit kvart i småstadsbor som vi är och får helt panik då det är låång kö för att ens komma in på systemet. Men vi hann som tur var då Pierre och Elin som rest från Oslo hade fått torka ut helt annars..

Vidare avslutades kvällen med festligheter hos Sandra som hade en något försenad inflyttningsfest. Väldigt väldigt trevligt och massor av nya bekantskaper :)

Söndagen avslutade vi med att försöka få i oss den goda hotellfrukosten trots att vi var aningen slitna..

Som sagt, hoppas på bildbevis inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0