Hur?

Jag skulle precis ta ett kort på de stora vackra snöflingorna som sakta faller ner utanför mitt fönster, men vad händer då? Jag får ett felmeddelande på kameran att minneskortet är skrivskyddat, så därför går det inte att ta några kort. Men va tusan, jag tog ju kort senast igår? Hur kan den gått och blivit skrivskyddad sen dess? Mycket mycket märkligt!

Annars så snöar det som sagt, och riktigt ordentligt :)
Jag gillar snön, hellre snö och vitt, än grått och mörkt! 

Så nu är det skönt att jag redan vart på gymet så jag i lugn och ro kan sitta hemma och njuta av snön utanför!

Så när jag inte kan ta bild själv, bjuder jag på en lånad bild från Snökaoset i Gävle 1998


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0