God morgon!

Efter väldigt lite sömn under en längre tid så lixom skriker kroppen efter sömn. Man har påsar under ögonen, håret bara hänger, hyn har lixom ingen spänst. Ja ni förstår! Därför var det en sån otrolig lyx för mig att ta sovmorgon till 8 imorse, och sen dessutom kosta på mig att snooza på det! Det kanske låter töntigt men hela 8 timmars djupsömn på en natt kan göra underverk!

Annars har jag ett viktigt ärende idag, kan berätta sen vad det är men wish me luck!

Det blir dessutom en busy weekend som alltid. Kostar att ligga på topp! Men jag ska inte klaga, har ju det alldeles underbart kul hela tiden om jag bara kunde se till att sova ordentligt framöver så jag orkar med allt!

Just det, på en front var Bryssel mer high-tech än Sverige, men endast på en. Och det var när det skulle handlas lösgodis. Sandra blev föga upprörd när det lixom inte gick att öppna godisbehållarna och spaden gick inte att få loss. Ni vet hur de är när man är sugen som attan och inget fungerar! Det visade sig att påsen skulle placeras under själv grejen, och att man sedan genom ett hål ska fösa ut godiset med spaden. Avancerat.



Kommentarer
Postat av: Blondare än blondast

FAN! det hade jag förträngt! Pinsamma blond jävel är vad man är!

2010-05-08 @ 12:18:15
URL: http://sandrahitsallaboutme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0