Saknar mina brudar!

Som attan!! Har vart otroligt bortskämd i flera år när vi vart samlade allihopa. Nu är vi så långt borta, för långt borta från varandra. Men man får försöka var duktig och boka in lite roliga happenings! Och just nu smids planerna för en gemensam Londonweekend! Jag som inte vart där sen jag var 15(?) ser fram emot det som ett litet barn. Mest av allt ser jag nog fram emot att få fnittra och prata strunt tillsammans med underbara vänner. Å så lite shopping såklart..

Så om nån har några bra Londontips, boende,restauranger osv får ni göra höra av er :)

Kommentarer
Postat av: sandrah

SAKNAR DIG MED!!! MASSOR! Vi styr upp den här londonresan så fort vi kan! KOmmer bli grymt! KRAAAAAM

2011-09-10 @ 12:32:24
URL: http://sandrahitsallaboutme.blogspot.com
Postat av: Aremelisa

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2012-02-03 @ 10:59:42
URL: http://aremelisa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0